Dag 6 Sedona - Tusayan - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van John Seebregs - WaarBenJij.nu Dag 6 Sedona - Tusayan - Reisverslag uit Tusayan, Verenigde Staten van John Seebregs - WaarBenJij.nu

Dag 6 Sedona - Tusayan

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

25 Juli 2015 | Verenigde Staten, Tusayan

Vandaag was het zover, 1 van de hoogtepunten van onze vakantie, een jeeptour van 2 uur met een roze (jawel, knalroze !!!) jeep van Pink Arrow in Sedona door de Oak Creek Canyon. Deze canyon is oranjerood gekleurd, een mengsel van zand en ijzer.
Wooooowwwwww, wat was dit gaaf. Ik mocht naast onze chauffeur Bob zitten en mijn 3 dames samen met 3 Amerikaanse dames achterin. Spanning en sensatie, lekker hobbelen tussen en over rotsen, soms bijna recht naar boven en beneden. Niet te geloven, wat was dit gaaf en Bob deed zijn best om ons allemaal te vermaken. Tijdens een paar tussenstops kregen we de gelegenheid om foto's van het prachtige landschap te maken en hij heeft ook mooie foto's van ons genomen. We hebben de dames flink bang gemaakt, vooral op de road-of-no-return, echt steil naar beneden.....
Na deze tocht hebben we nog even in Sedona rond gelopen, want er was een cowbo-feestdag waar veel mensen op af kwamen. Grappig om mensen in klederdracht te zien.
We vervolgden onze weg naar Williams, een stadje aan de oude Route 66. We hebben daar een tussenstop gemaakt bij Twisters, een diner volledig in de jaren 50-stijl. Nog een rondje gereden over de Route 66 in dit plaatsje en onze weg vervolgd naar Tusayan, een stadje aan de zuidkant van de Grand Canyon. Vanavond nog even met de shuttlebus naar de rand van dit grote gat (what a hole !!!) en de zon gedeeltelijk onder zien gaan. Morgen gaan we de Grand Canyon verder verkennen.

• 26 Juli 2015 - 07:12

Desiree:

Wouw wat een mooi verslag weer om te lezen zeg. En dan zulke mooie dingen bezichtigen met een knalrose auto hihihi dat maakt het natuurlijk extra vet. Nou op naar de grand canyon dan maar. Volgens mn moeder is dat echt zeer indrukwekkend en zeker de moeite waard om te kijken.

• 26 Juli 2015 - 09:19

Eeke:

wajooo echt super gaaf ik wilde jullie gezichten wel eens zien in die jeep. echt super cool en leuk. fijne dag vandaag !!!