Dag 21 Ventura - Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van John Seebregs - WaarBenJij.nu Dag 21 Ventura - Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van John Seebregs - WaarBenJij.nu

Dag 21 Ventura - Los Angeles

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

09 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Eerst wat boodschappen gedaan bij de Walmart in Ventura en toen op weg naar LA. Een korte autorit van nog geen 2 uur, weer via Highway 1, langs de kust, via Santa Monica en Malibu Beach naar ons hotel de Sportmen's Lodge vlakbij Hollywood. Wat een verkeer richting LA en dat op een rustige zondagmiddag, gewoon 2 x 6 rijbanen vol met auto's. Wat moet je verwachten als het hier spitsuur is.
We hebben een heel gezellig en levendig hotel met een groot zwembad. We zijn verder nergens naar toe geweest en hebben lekker samen met een ander Nederlands gezin uit Culemborg aan het zwembad gezeten. Dit gezin, ook met 2 meiden, maakt ongeveer dezelfde reis en zijn we al een aantal keren tegengekomen op onze reis. Lekker chillen aan het zwembad, zelfs met een DJ die lekkere ouwelullen-muziek draaide.
We hebben alvast kaartjes voor Universal Studios besteld en een free shuttlebusje gereserveerd voor a.s. dinsdag. Gaat hier allemaal erg makkelijk in de USA en de mensen aan de receptie zijn erg behulpzaam. Ze doen echt hun best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.