Dag 5 Phoenix - Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van John Seebregs - WaarBenJij.nu Dag 5 Phoenix - Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van John Seebregs - WaarBenJij.nu

Dag 5 Phoenix - Sedona

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

24 Juli 2015 | Verenigde Staten, Sedona

Vanmorgen gestart met een all-in ontbijt en een beetje veel gegeten. Omelet, pannekoeken, croissants, french toast enz. enz. enz. Gisteravond zijn we laat aangekomen en is het eten er bij ingeschoten, dus hebben we nu de schade flink ingehaald.
Daarna zijn we naar Sedona gereden, natuurlijk niet de easy way, maar met een omweg via de Apache Trail. Dit is een oude indianenroute door de heuvels met mooie uitzichtpunten op de heuvels en meren. Het was een avontuurlijke route met een lengte van ongeveer 40 mijlen (65 km), waarvan de laatste 20 mijlen of-the-road. Gaaf man, heb ik mooi mijn grote four wheel drive uit kunnen testen. Die rijdt als een tierelier, geen centje pijn.
Halverwege de route zijn we gestopt in het gehucht Tortilla Flat en hebben iets gedronken in een saloon waar dollarbiljetten tegen de muur hangen. We hebben ook een dollarbiljet met onze namen vereeuwigd aan de muur
Aan het einde van de route is een dam, de Roosevelt-dam, waarna we onze weg naar Sedona vervolgden via een paar rustige wegen, geen snelwegen, want dan zie je niets.
In Sedona aangekomen, zijn we nog even naar het Tlaquepaque Center geweest, een winkelcentrum in indianenstijl. Daarna nog op het dak van een restaurant nog lekker gegeten en nu lekker uitbuiken en mijn verhaaltje typen.
Er zijn ondertussen wat foto's toegevoegd bij de eerste reisdagen, voor de liefhebbers.

• 25 Juli 2015 - 07:28

Desiree En Bart:

Heej familie Seebregs

Heb alle verhalen tot nu toe gelezen en wat hebben jullie een geweldige vakantie zeg. Tenminste, het klinkt echt geweldig !!!!!!
    We wensen jullie weer heel veel plezier en blijven jullie hier volgen.
    veel liefs Bart en Desiree

• 25 Juli 2015 - 15:40

Eeke:

hejhej seebjesss
    wat klinkt dat allemaal super tof en wat leuk dat er nu ook fotos bij staan ookal krijg ik al een paar fotos via anne zijn deze ook super leuk. geniet er maar van en ook van het weer want dat is helemaal niks in nederland.

• 25 Juli 2015 - 15:40

Eeke:

• 25 Juli 2015 - 15:47

Miranda:

Mooie foto's hoor!
    Erg leuk om te zien.
    Goede morgen trouwens. Eeke zei dat jullie zo wakker worden.
    Bij ons is het een stormachtige herfstdag! Lang leven nederland.
    We moeten nog even wachten voordat wij naar het zonnige zuidfrankrijk mogen.
    Gr