Dag 1 - New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van John Seebregs - WaarBenJij.nu Dag 1 - New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van John Seebregs - WaarBenJij.nu

Dag 1 - New York

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

21 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

We waren lekker vroeg uit de veren, om 4 uur al. Na een rustige rit richting Schiphol en snel inchecken, kon de lange vliegreis beginnen. We zijn met een kleine vertraging om 9.45 uur opgestegen, maar de vlucht ging voorspoedig en in minder dan 8 uur vliegen stonden we op vliegveld JFK in New York. Het inchecken daar ging eigenlijk vrij snel, maar we hebben wel telkens dezelfde vragen moeten beantwoorden. Toen begon de taxirit met de bekende gele taxi naar Manhattan. Dat was wel een avontuur. Normaal duurt deze rit ongeveer een uur, maar wij hebben er vanwege de drukte bijna 2 uur over gedaan. Wat een drukte zeg, het verkeer stond overal vast en dan is het nog geen spitsuur. We hebben een leuk hotel, het Skyline Hotel, op 10 minuten lopen van Times Square. Dat was ook een tussenstop op onze eerste wandeling en hebben we op een soort tribune naar de drukte gekeken van de city that never sleeps. Daarna nog over Fifth Avenue gelopen, een hele dure winkelstraat, met leuke herkenningspunten, zoals St. Paul's Cathedral, Trump Tower en Rockefeller Center. Nog een lekker broodje gegeten bij Subway en daarna terug naar het hotel om onze eerste indrukken op onze blog te zetten. Het is nu ongeveer 19.00 uur en we hebben hem al aardig hangen na zo'n lange dag. Vanavond vroeg naar bed en dan kunnen we fris en fruitig aan onze tweede dag beginnen.

• 21 Juli 2015 - 10:56

Hettie En Frans:

Super dat dag 1 zo goed verlopen is, nu de rest nog. Veel plezier

• 23 Juli 2015 - 14:40

Miranda:

Wij gaan al jullie reisverhalen lezen hoor!
    Super leuk. Heel veel plezier daar allemaal.
    Gr

• 23 Juli 2015 - 14:48

Eeke Natuurlijk :

super tof dit fijne vliegreis naar phoenix