Dag 11 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van John Seebregs - WaarBenJij.nu Dag 11 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van John Seebregs - WaarBenJij.nu

Dag 11 Las Vegas

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

30 Juli 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Nog een dagje glitter en glamour in Las Vegas. We hebben het gratis buskaartje van Jan Doets gebruikt om ons te verplaatsen op de Strip, want anders kun je niet alles zien. We zijn eerst naar het oude gedeelte Fremont Street geweest in Downtown Vegas en hebben daar rondgelopen en gewinkeld. Hier zijn ook casino's en grote hotels, het bekendste hotel is de Golden Nugget. We hebben bij ons favoriete restaurant Denny's een overheerlijke caramel-appelpie met ijs gegeten en zijn met de bus verder gegaan naar het oudere hotel Circus Circus. Een heel gezellig hotel met een soort van kermis op een verdieping en live circusacts. We hebben een optreden met een clown en een trapeze-act gezien. Niet te geloven dat dat allemaal kan in een hotel.
Toen met de bus verder naar de andere kant van de Strip om foto's te maken bij het LV-sign, welcome to fabulous las Vegas. Daar staat gewoon een rij en er is een aparte parkeerplaats. Vervolgens hebben we onze tocht langs verschillende hotels vervolgd, zoals Mandelay Bay, Luxor, MGM, New York New York enz. enz., allemaal even mooi en met een eigen thema. Linda en Anne hebben nog in de achtbaan van New York New York gezeten.
Nu weer bijkomen van al deze indrukken en morgen op weg naar Death Valley.

• 31 Juli 2015 - 21:09

Veerle:

Hoi allemaal,

Wat een reis zijn jullie aan het maken!!! Echt super gaaf!!
    Jullie hebben al heel veel gezien en zullen nog veel meer gaan zien! En het is heel erg leuk dat wel dat ook op deze blog kunnen lezen.
    Nog een hele fijne vakantie en nog heel veel plezier in Death Valley!!!!

Groetjes