Dag 8 Page - Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van John Seebregs - WaarBenJij.nu Dag 8 Page - Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van John Seebregs - WaarBenJij.nu

Dag 8 Page - Bryce Canyon

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

27 Juli 2015 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Geert en Bernadine, jullie kunnen erover mee praten, de Antelope Canyon Tour. Vanmorgen om 9.30 uur zijn we met onze gids Abraham naar deze canyon gereden, waar je de meest fantastische foto's kunt nemen. Iedere spleet in de canyon heeft een naam en Abraham hielp iedereen om de beste foto op de juiste positie te laten maken. Anne liep voorop en hij heeft haar geholpen om met haar telefoon foto's te maken. Hij heeft mooie foto's van ons genomen. De lichtinval in deze canyon is echt geweldig.
Bij het verlaten van Page zijn we eerst langs de Glen Canyon Dam gereden, gelegen aan Lake Powell. We reden zo van Arizona naar Utah, de tweede staat op onze tocht. Via Kanab, korte tussenstop, zijn we doorgereden naar Bryce Canyon en kwamen aan bij ons hotel BW Plus Ruby's Inn, een groot hotelcomplex bij de ingang van het park. Hier kwamen we er achter dat we ook een tijdzone gepasseerd waren, het is hier 1 uur later, dus 8 uur tijdsverschil met Nederland. We zijn met de shuttlebus, die natuurlijk voor ons hotel stopte, het park ingereden en zijn bij het verste en hoogste punt Bryce Point (8300 voet = ca. 2500 meter) uitgestapt. We hebben langs de Rim gewandeld tot aan het volgende uitkijkpunt Inspiration Point en hadden van boven een geweldig uitzicht op de rotsen (hoodoo's) beneden. Wij vinden dit park zelfs mooier dan de Grand Canyon en gaan morgen naar beneden om een wandeling tussen de hoodoo's te maken. En morgen proberen om een hert op de foto te zetten, die we vanuit de bus zagen, valt echter niet mee.

• 28 Juli 2015 - 23:18

Bernadine :

Hoi seebjes , gaaf dat jullie toch foto's heb kunnen maken bij antilope canyon. Ik herken het allemaal zo . Dat iemand je helpt met het maken van de mooiste foto s . Ik ben blij dat jullie dit nu ook gezien hebben . Is toch allemaal wel heel bijzonder zo n reis. Met z'n vieren . Ik ben jaloers hier thuis op de bank . Maar ik vind het wel heel leuk om jullie verhalen te lezen . Dan beleef je het toch allemaal weer een beetje mee. Ik zal ons fotoboek wel weer eens doorbladeren . Geniet meer lekker seebjes xxx