Dag 4 New York - Phoenix - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van John Seebregs - WaarBenJij.nu Dag 4 New York - Phoenix - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van John Seebregs - WaarBenJij.nu

Dag 4 New York - Phoenix

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

23 Juli 2015 | Verenigde Staten, Phoenix

Alvast in het vliegtuig mijn verhaaltje getypt, zodat mijn secretaresse Linda het op de blog gaat zetten.
Vanmorgen hadden we nog wat tijd in NY en zijn naar het High Line Park gewandeld. Dat is een park op hoogte, meer een wandelroute, tussen de hoge gebouwen. Je kunt er allerlei kunstobjecten zien en je hebt een aantal uitkijkpunten, maar het is een plek waar mensen lekker kunnen relaxen boven de drukte die zich onder hun afspeelt. Volgens mij heeft zelfs een Nederlander bijgedragen aan de totstandkoming van dit park.
Rond 12 uur zijn we bij het hotel opgehaald door een taxi en aan ons volgende avontuur begonnen. De taxirit naar het vliegveld met een temperantvolle Zuid-Amerikaanse dame, die ons al toeterend en slalommend door de drukte van het verkeer in Manhattan voor de deur van het vliegveld afleverde. Wat een waanzin dat verkeer in Manhattan.
Nu in het vliegtuig op weg naar Phoenix, waar we straks de auto op gaan halen om morgen aan deel 2 van ons avontuur te beginnen. We hebben een upgrade gekregen voor een grotere SUV voor 7 personen, een Nissan Pathfinder.
Toch nog even een aanvulling. We beginnen in een soort van resort en hebben een upgrade naar een casita gekregen. Dat is een huisje met een verdieping, zeg maar gerust huis, zo groot is deze. Wow, als alle kamers zo zijn dan wordt het wel heel luxe.
Speak to you later, folks....

• 24 Juli 2015 - 08:50

Anita, Michael, Dennis:

Hoi Seebjes,

Heel leuk om zo op de hoogte te blijven. Iedere ochtend tijdens het ontbijt lezen wat jullie beleefd hebben. Wij blijven jullie zo de hele tijd volgen. Nog veel plezier.

Groetjes MAD

• 24 Juli 2015 - 10:07

Geert En Henriette:

Hoi Seebjes, wij weten hoe leuk het is om tijdens een verre reis een reactie te lezen van het thuisfront. Gelezen Hoe jullie belevenissen in New York zijn geweest en denken eraan om dit toch maar een keer op de agenda te zetten. Wie weet. Nu gaan jullie een heel andere kant van de Staten beleven die zeker ook de moeite waard is. Blijf de site bijhouden want we zijn erg benieuwd hoe jullie dit deel gaan beleven. Geniet er van en verdien straks je reis terug in Las Vegas......of hertrouw bv!! Je weer: Harten troef met Ruiten aas !! Mazzel?

• 24 Juli 2015 - 11:41

Eeke :

het tweede avontuur is begonnen wat gaat het toch snel , ik ben heel benieuwd naar alle mooie fotos. zo te horen is het erg mooi daar. het verkeer is ook helemaal niet druk heb ik gezien dus het rijden daar gaat prima

• 24 Juli 2015 - 11:42

Eeke :

wat is het leuk om elke ochtend jullie verhalen te kunnen lezen echt een top idee van deze site

• 24 Juli 2015 - 11:46

Eeke :

en is het daar ook een beetje lekker weer?

• 24 Juli 2015 - 19:25

Stijn En Mariel :

Hoi, leuk om al jullie verhalen zo te lezen. Veel herkenning van New York. Je mag niet klagen als je volgende avontuur al zo luxe begint, super leuk al dat groot en exclusief. Geniet ervan en ben benieuwd wat jullie er allemaal verder van gaan vinden.

• 24 Juli 2015 - 22:22

Miranda:

Heel leuk om jullie verhalen te lezen!
    Het is nu al een avontuur!
    Ben benieuwd wat er allemaal nog komen gaat!
    Geniet ervan allemaal.

• 25 Juli 2015 - 17:54

Bernadine:

hahahah toch een upgrade van de auto?????? Lachen ......
    en zelfs een upgrade van je huis??? doe maar duur Seebjes .het mag wat kosten
    leuk om alles te lezen .