Dag 3 - New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van John Seebregs - WaarBenJij.nu Dag 3 - New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van John Seebregs - WaarBenJij.nu

Dag 3 - New York

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

22 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

Vanmorgen begonnen bij Rockefeller Center, Top of the Rock, met een supersnelle lift naar de top van deze wolkenkrabber. Vandaar hadden we een geweldig uitzicht over NY, op een hoogte van circa 250 meter. Je hebt een geweldig uitzicht op de Empire State Building, Chrysler Building en Central Park.
Daarna met de metro naar Grant's Tomb gegaan en een tocht met de hop-off-hop-on gemaakt door Harlem en de Bronx met een tussenstop bij het Yankees Stadium, het beroemde honkbalstadion en daar wat foto's gemaakt.
Vervolgens doorgereisd naar Central Park en een mooie wandeling door het park gemaakt tot aan Bethesda Fountain, volgens ons de locatie waar Home Alone is gefilmd. Moeten we thuis nog even controleren. Het is erg gezellig in het park en er is vanalles te doen.
De tocht per metro vervolgd naar de deelwijk Soho, naar Georgetown Cupcakes, een locatie die we kennen van het TV-programma Valerio International. Daar natuurlijk lekkere cupcakes gescoord. Jammie, jammie....
Weer met de metro verder gegaan naar Broadway om een aantal musicaltheaters te zien, zoals Gershwin Theatre. Je kunt daar overal terecht om een musical te zien. Daarna terug gewandeld naar het hotel om ons op te frissen en 's avonds richting Times Square gewandeld en de hop-on-hop-off Night Tour gedaan. Mooi om NY in de avond te zien met al die reclame en verlichting, vooral rondom Times Square.